Počet záznamov: 1
Marketing vo vydavateľstve - fantázia alebo skutočnosť?
Názov Marketing vo vydavateľstve - fantázia alebo skutočnosť? Autorské údaje Jacek Wlodarczyk, prekl. Andrzej Ciesielski Autor Wlodarczyk Jacek Ďalší autori Ciesielski Andrzej (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo SOFA , 2002. - 149 s. ISBN 80-89033-14-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 655 - Polygrafický priemysel Heslá marketing * vydavateľstvá * marketing mix * prieskum trhu * knihy * segmentácia trhu * životnosť výrobkov * analýzy * obaly * ceny * distribúcia * rabat * kontrola predaja * propagácia * reklama * veľtrhy * informácie * komunikácia * náklady * zisk * plán marketingový * ciele podnikové * stratégia marketingová Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 779145, 824361
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 779145 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 824361 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1