Počet záznamov: 1  

Direct marketing

  1. Názov Direct marketing
    Autorské údajeB. Žiačiková
    Autor Žiačiková B.
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 7, č. 26 (25. júna 1997). - Bratislava : TREND Holding, 1997. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * reklama * arbitráž * etika * Slovensko * Česko
    AnotáciaZ obsahu: Nové trendy direct marketingu majú svoje zárodky aj na Slovensku. Direct marketingu chýba osveta smerom k reklamným agentúram. V direct marketingu máme za Českom čo dobiehať. Arbitrážna komisia Rady pre reklamu upozorňuje na prehrešky voči etickému kódexu. Vznik Asociácie direct marketingu predo dvermi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.