Počet záznamov: 1  

Dobre vybudovaná distribučná sieť je jedna z rozhodujúcich podmienok úspešnosti firmy

  1. Názov Dobre vybudovaná distribučná sieť je jedna z rozhodujúcich podmienok úspešnosti firmy
    Autorské údajeLena Oujezdská
    Autor Oujezdská Lena
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 9 (25. februára 1998), s. 16A. - Bratislava : TREND Holding, 1998. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá technika * domácnosti * firmy * maloobchod * zisk * kvalita výrobkov * Slovensko * distribúcia * Electrolux Slovakia, s.r.o.
    AnotáciaŠvédska spoločnosť Electrolux aj na slovenskom trhu (od r. 1993). Electrolux Slovakia, s.r.o. má na Slovensku päť divízií (4 obchodné a 1 finančnú). Strategickým krokom firmy bola orientácia na maloobchod. Cenová stratégia firmy. Predaj výrobkov a zisk firmy. Potreba vybudovania dobrej distribučnej siete.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-20


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.