Počet záznamov: 1
Prečo a ako lobovať?
Názov Prečo a ako lobovať? Autorské údaje aut. Ján Rusnák, Eduard Stehlík Autor Rusnák Ján Spoluautori Stehlík Eduard Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 11, č. 5 (2003), s. 346-363. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2003. ISSN 0572-3043 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 328 - Zastupiteľské orgány. Parlamenty. Vlády Heslá lobizmus * pojmy * história * USA * Európska únia * Česko * marketing mix * etika * podnik * systémy politické Anotácia Teoretický pohľad na lobbing. Význam, potreba a vznik lobbingu. Miesto lobbingu v marketingovom mixe. Lobbing vo svete a v Európskej únii. USA a lobbing. Podniky v ČR a otázky lobbingu pred vstupom do EÚ. Taktiky lobbingu. C-lobbing. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 5-8
článok
Počet záznamov: 1