Počet záznamov: 1  

Vplyv stimulov maloobchodnej predajne na rozhodovanie o nákupe odevov a obuvi

  1. Názov Vplyv stimulov maloobchodnej predajne na rozhodovanie o nákupe odevov a obuvi
    Autorské údajeaut. Kornélia Richterová
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 18-19. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá rozhodovanie * rozhodovanie individuálne * maloobchod * správanie spotrebiteľa * nákup * analýzy
    AnotáciaPoznanie spotrebiteľa ako základný predpoklad trhového úspechu. Dynamika procesu nákupného rozhodovania. Odev a obuv ako základné potreby človeka. Kroky nákupného rozhodovania. Analýza vlastného nákupu na základe názorov študentov Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.