Počet záznamov: 1
Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora
Názov Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora Preklad názvu Marketing strategy orientation on TQEM as competitor factor Autorské údaje aut. Adrián Podskľan Autor Podskľan Adrián Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 2 (2004), s. 38-40. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * environmentalistika * riadenie kvality * stratégia podniková * výhody konkurenčné Anotácia Poznanie základných princípov manažérstva kvality, environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci patrí medzi strategické nástroje umožňujúce vytvorenie podmienok zlepšenia pozície na trhu. Komplexné environmentálne manažérstvo kvality (TQEM - Total quality environmental management). Význam marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM ako konkurenčného faktora. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1