Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia - pilier úspešného organizátora veľtrhov
Názov Marketingová komunikácia - pilier úspešného organizátora veľtrhov Autorské údaje aut. Marek Baluška Autor Baluška Marek Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 14, č. 2 (2004), s. 15-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2004. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * veľtrhy * organizácia Anotácia Veľtrh a komunikačné nástroje použité v jednotlivých fázach. Priama osobná komunikácia jednostupňová, nepriama nepersonálna komunikácia viacstupňová. Komunikačná stratégia, komunikačná politika, komunikačná pripravenosť veľtrhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1