Počet záznamov: 1
Celebrity jako odrůda značek
Názov Celebrity jako odrůda značek Autorské údaje Filip Kahoun Autor Kahoun Filip Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 8, č. 11 (2004), s. 80-81. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * podpora predaja * stratégia marketingová * značky výrobkov * značky kvality * zákazníci * komunikácia marketingová * produkty Anotácia Celebrity a ich vysoké honoráre predstavujúce cenu drahej značky. Tri hlavné predajné kanály živých značiek. Spojenie celebrít s produktom, či s politickou stranou. Celebrity v reklame. Celebrity ako symbol komerčnej komunikácie spoločností. Vhodný výber osobnosti a cieľová skupina. Pokles popularity osobnosti a vplyv na produkt. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 7-12
článok
Počet záznamov: 1