Počet záznamov: 1  

Výstavy a veľtrhy v komunikácii s trhom

  1. Názov Výstavy a veľtrhy v komunikácii s trhom
    Preklad názvuExhibitions and fairs in communication with market
    Autorské údajeHelena Labská
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 10. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá výstavy * veľtrhy * komunikácia * špecializácia
    AnotáciaNedostatočná pripravenosť firiem na veľtržnú komunikáciu na Slovensku. Súčasný vývoj výstavníctva na Slovensku. Charakteristika veľtrhov a výstav. Devalvácia pojmu "výstava". Rôznorodosť pri definovaní veľtrhov a výstav. Komerčné, nekomerčné akcie, virtuálne veľtrhy. Uprednostňovanie špecializovaných akcií, ktorých rozvoj podmieňuje stabilita a rast daného odvetvia. Výstavy a veľtrhy ako multifunkčné médium, ktoré v sebe skrývajú nové príležitosti pre interaktívnu komunikáciu s trhom.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01011-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.