Počet záznamov: 1  

Nový trend budovania marketingu vzťahov v distribučnom kanáli

  1. Názov Nový trend budovania marketingu vzťahov v distribučnom kanáli
    Autorské údajeGabriela Bartáková
    Autor Bartáková Gabriela
    Zdrojový dokument Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 56-57. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5
    PoznámkyV príspevku chýba posledná strana.
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá kanály distribučné * maloobchod * siete maloobchodné * marketing * systém CRM * dodávatelia * stratégia obchodná * stratégia marketingová * značky maloobchodné
    AnotáciaMarketing vzťahov nadobúda nové dimenzie aj vo sfére maloobchodných činností. Nová situácia v oblasti maoobchodu - príležitosť pre zahraničné podnikateľské subjekty. Trendy ovplyvňujúce budúcnosť maloobchodu. Inovácie v maloobchode. Zmena podmienok pre dodávateľov. Orientácia dnešného obchodu v Západnej Európe a jej vplyv na špecializovanie sa dodávateľov a ich stratégie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.