Počet záznamov: 1
Nový trend budovania marketingu vzťahov v distribučnom kanáli
Názov Nový trend budovania marketingu vzťahov v distribučnom kanáli Autorské údaje Gabriela Bartáková Autor Bartáková Gabriela Zdrojový dokument Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 56-57. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5 Poznámky V príspevku chýba posledná strana. Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá kanály distribučné * maloobchod * siete maloobchodné * marketing * systém CRM * dodávatelia * stratégia obchodná * stratégia marketingová * značky maloobchodné Anotácia Marketing vzťahov nadobúda nové dimenzie aj vo sfére maloobchodných činností. Nová situácia v oblasti maoobchodu - príležitosť pre zahraničné podnikateľské subjekty. Trendy ovplyvňujúce budúcnosť maloobchodu. Inovácie v maloobchode. Zmena podmienok pre dodávateľov. Orientácia dnešného obchodu v Západnej Európe a jej vplyv na špecializovanie sa dodávateľov a ich stratégie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1