Počet záznamov: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. MARIAŠ, Miroslav - ŽÁK, Štefan. Informačné systémy marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 188 s. ISBN 80-225-1966-9
    Ohlasy:
    [4] KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : Iura Edition, 2010. 411 s. [24,50 AH]. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-327-3.
    [4] KITA, Jaroslav et al. Marketing. 3. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2005. 431 s. Ekonómia. ISBN 80-8078-049-8.
    [4] TAJTÁKOVÁ, Mária. Základy marketingu v umení a kultúre. Nesluša : Progressus Slovakia, 2007. 120 s. ISBN 978-80-969642-4-6.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. Informačné systémy marketingu. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 282 s. [16.377 AH]. ISBN 978-80-225-3276-1.
    [4] TAJTÁKOVÁ, Mária - FRANCOVÁ, Zuzana - LOYDLOVÁ, Miroslava - SZÁRAZOVÁ, Beata - PAVLÍK, Adrián - LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 277 s. ISBN 978-80-225-2271-7.
    [4] DZUROVÁ, Mária - LIESKOVSKÁ, Vanda - FRIDRICH, Branislav - VOKOUNOVÁ, Dana - KUBIŠ, Juraj. Spotrebiteľské teórie a reálie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 293 s. VEGA 1/2369/05. ISBN 978-80-225-2327-1.
    [3] JELÍNKOVÁ, Martina - LOŠŤÁKOVÁ, Hana - MUNZAROVÁ, Simona. Process of complex CRM. In Vadyba = Management. Vilnius : Vilnius University Press, 2006. ISSN 1648-7974. 2006, vol., no. 1, p. 59-68. Dostupné na: http://www.leidykla.eu/fileadmin/Vadyba/10/Martina_Jelinkova__Hana_Lostakova__Simona_Munzarova.pdf
    [6] DZUROVÁ, Mária. [Informačné systémy marketingu]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 41-42. Recenzia na: Informačné systémy marketingu / Miroslav Mariaš - Štefan Žák. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. - ISBN 80-225-1966-9.
    [1] ROSSI, Giampaolo et al. European network of entrepreneurship angels (ENEA project): a european project targeted at business start-up tutors funded within the framework of the Leonardo da Vinci programme. In 3rd european conference on entrepreneurship and innovation : University of Winchester : sep. 15-16, 2008. Reading : Academic conferences, 2008. ISBN 978-1-906638-14-6. P. 241-246.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.