Počet záznamov: 1  

Využitie metód rozhodovania v procese dizajnu distribučného kanála s nábytkom

  1. Názov Využitie metód rozhodovania v procese dizajnu distribučného kanála s nábytkom
    Autorské údajePavol Kita, Mária Vojtková
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 32-35. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.8 - Operačný výskum
    Heslá obchod * distribúcia * kanály distribučné * služby * spotrebitelia * predajne * metódy rozhodovania * prieskum spotrebiteľský * štatistika * nábytok * Slovensko
    AnotáciaCieľový trh podniku a hľadanie alternatívy distribučných kanálov. Služby spojené s nákupom nábytku a ich rozlišovacia úloha medzi konkurenčnými formátmi predajní. Metódy identifikácie rozsahu požadovaných služieb: rozdielová a faktorová analýza. Výsledky prieskumu zameraného na očakávania spotrebiteľov vo vzťahu k službám distribučného kanála. Postoje spotrebiteľov k nábytku v jednotlivých formátoch predajní.
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.