Počet záznamov: 1
Využitie metód rozhodovania v procese dizajnu distribučného kanála s nábytkom
Názov Využitie metód rozhodovania v procese dizajnu distribučného kanála s nábytkom Autorské údaje Pavol Kita, Mária Vojtková Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 32-35. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.8 - Operačný výskum Heslá obchod * distribúcia * kanály distribučné * služby * spotrebitelia * predajne * metódy rozhodovania * prieskum spotrebiteľský * štatistika * nábytok * Slovensko Anotácia Cieľový trh podniku a hľadanie alternatívy distribučných kanálov. Služby spojené s nákupom nábytku a ich rozlišovacia úloha medzi konkurenčnými formátmi predajní. Metódy identifikácie rozsahu požadovaných služieb: rozdielová a faktorová analýza. Výsledky prieskumu zameraného na očakávania spotrebiteľov vo vzťahu k službám distribučného kanála. Postoje spotrebiteľov k nábytku v jednotlivých formátoch predajní. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1