Počet záznamov: 1  

Konzervatívne Slovenky ?

  1. Názov Konzervatívne Slovenky ?
    Autorské údajeJúlia Sobinovská
    Autor Sobinovská Júlia
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 5 (máj 2005), s. 14. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * ženy * reklama * tovar značkový * príjmy * Slovensko
    AnotáciaMarketingové oddelenia firiem predpokladajú, že ženy ovplyvňujú 80 percent nákupných rozhodnutí. Kto a čo vplýva na ich spotrebiteľské správanie - výsledky výskumu. Voľné peniaze na nákup v závislosti od osobného príjmu. Vplyv reklamy na nákup v závislosti od veku. Pri nákupe väčších vecí do domácností pretrváva konzervatívny spôsob narábania s finančnými prostriedkami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.