Počet záznamov: 1
Zákaznícka rentabilita v systéme manažérstva kvality
Názov Zákaznícka rentabilita v systéme manažérstva kvality Autorské údaje Renáta Nováková Autor Nováková Renáta Zdrojový dokument Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Roč. 5, č. 3 (2004), s. 4-5. - Žilina : SLCP, 2004. ISSN 1335-5961 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku Heslá zákazníci * rentabilita * systém riadenia kvality * analýzy Anotácia Ukazovateľ zákaznícka rentabilita. Zákazníci v systémoch manažérstva kvality. Proces získavania a udržiavania zákazníkov. Analýza zákazníckej rentability. Kto je rentabilný zákazník. Faktory, bezprostredne pôsobiace na rentabilitu. Poukázanie na skutočnosť, že nie každý zákazník musí byť zákonite pre organizáciu prínosom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-5
článok
Počet záznamov: 1