Počet záznamov: 1  

Provokace a konfliktní komunikace

  1. Názov Provokace a konfliktní komunikace
    Autorské údajeLadislav Kopecký
    Autor Kopecký Ladislav
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 10 (Říjen 2005), s. 14-15. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá reklama * komunikácia masová * podpora predaja * etika * morálka * konflikty * ženy * muži
    AnotáciaProvokácia, sexizmus a konfliktná komunikácia v reklame. Etnikum ako pozitívny provokačný prvok reklamy. Provokácia s kreatívnym nábojom, humorom a vtipom. Zamedzenie komunikácie, ktorá sa vymyká etickým kódexom a legislatíve.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.