Počet záznamov: 1  

Stratégia riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch poskytujúcich služby (customer relationship management - CRM)

  1. Názov Stratégia riadenia vzťahov so zákazníkmi v podnikoch poskytujúcich služby (customer relationship management - CRM)
    Autorské údajeBenjamín Würfl
    Autor Würfl Benjamín
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 2, č. 2 (2005), s. 75-88. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2005. ISSN 1336-3301
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik * služby * manažment * stratégia marketingová * segmentácia trhu * konkurencia
    AnotáciaVýchodiská a stratégia CRM. Identifikácia a segmentácia zákazníkov. Atraktivita zákazníka. Riadenie interakcie medzi podnikom a zákazníkom. Telemarketing. Cross selling. Up selleng. Hodnotenie úspešnosti riadenia vzťahov so zákazníkmi. Úspešnosť z hľadiska zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-3

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.