Počet záznamov: 1  

Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu

  1. Názov Segmentace maximalizuje zisky a upevňuje loajalitu
    Autorské údajeMartin Veselka
    Autor Veselka Martin
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 20. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * služby * produkty * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * kvalita * hodnota * zisk * získavanie informácií
    AnotáciaAnalýza informácií o zákazníkoch ako kľúč k úspešnej stratégii podniku. Rozčlenenie zákazníkov do špecifických segmentov. Rozdielna úroveň starostlivosti o zákazníkov. Lojálnosť zákazníkov a zvyšovanie zisku podniku. Kvalita ponúkaných služieb zodpovedajúca hodnote zákazníka. Analýza dát a stratégia starostlivosti o zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.