Počet záznamov: 1
Vývojové tendencie odbytovej politiky so zameraním sa na produktovú politiku a manažment väzieb zákazníkov vo vzťahu k zvyšovaniu konkurencieschopnosti poisťovní
Názov Vývojové tendencie odbytovej politiky so zameraním sa na produktovú politiku a manažment väzieb zákazníkov vo vzťahu k zvyšovaniu konkurencieschopnosti poisťovní Autorské údaje Jarmila Buchová, Roman Buch Autor Buchová Jarmila Spoluautori Buch Roman Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 36-40. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá poisťovníctvo * poistenie * poisťovne * odbyt * marketing * produkty * zákazníci * inovácia * flexibilita * konkurencieschopnosť * ceny * imidž Anotácia Funkcie marketingového oddelenia poisťovacej spoločnosti. Štyri základné scenáre budúceho vývoja odbytovej politiky na poistnom trhu. Vývojové tendencie produktovej politiky a snaha odlišovať sa od konkurenčnej ponuky. Inovácie v poistení. Produktové stratégie na poistnom trhu. Produkty zamerané na cieľové skupiny. Modulové produkty. Vývojové tendencie manažmentu väzieb zákazníkov na poistnom trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1