Počet záznamov: 1
Osobitosti marketingovej komunikácie, zameranej na seniorov
Názov Osobitosti marketingovej komunikácie, zameranej na seniorov Preklad názvu Particularitis of marketing communication focusing on seniors Autorské údaje Michal Vicen Autor Vicen Michal Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 1 (2006), s. 25-27. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing diferencovaný * komunikácia marketingová * seniori * krajiny vyspelé * Slovensko Anotácia Špecifický prístup k vybraným skupinám spotrebiteľov v rámci marketingových aktivít vo vyspelých krajinách. Vymedzenie makroskupiny seniorov. Špecifické komunikačné aktivity zamerané na hlavné zmysly - zrak, sluch, hmat - a dôsledky pre marketing. Prispôsobenie ďalších výrobkov. Marketing seniorov má budúcnosť i u nás. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1