Počet záznamov: 1  

Moderní marketingový výzkum

  1. Názov Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti
    Autorské údajeRoman Kozel a kolektiv
    Autor Kozel Roman
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2006. - 277 s.
    Edícia Expert
    ISBN80-247-0966-X
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * metódy * prostredie ekonomické * firmy * informácie * metodika * internet
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra809097, 811128

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    811128SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    809097OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.