Počet záznamov: 1  

Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu

  1. Názov Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu
    Autorské údajeMarián Poláček
    Autor Poláček Marian EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. S. 767-771. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    Heslá fotografia * fototechnika * technológie nové * reklama * marketing
    AnotáciaDigitálne technológie sa presadili aj do sveta fotografie. Porovnanie digitálnej fotografie s klasickou, výhody a nevýhody. Dôležité parametre digitálnych fotoaparátov. Formáty ukladania fotografií. Potrebný rozmer digitálnej fotografie vzhľadom na jej použitie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 01027-081, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.