Počet záznamov: 1
Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM
Názov Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM Autorské údaje Lenka Branská, Zuzana Pecinová Autor Branská Lenka Spoluautori Pecinová Zuzana Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 3 (2006), s. 7-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výkony podnikové * výkonnosť * procesy podnikové * systém CRM * manažment * kultúra podniková * stratégia podniková Anotácia CRM je cestou zvýšenia výkonnosti podniku za predpokladu, že táto filozofia sa neobmedzí iba na marketingové a predajné aktivity, ale bude prijatá celopodnikovo a implementovaná do manažmentu podniku. Aplikácia tejto stratégie prinesie väčšie, či menšie zmeny nielen v hodnototvornom procese, ale vo všetkých podnikových procesoch. Zároveň umožní integrovať procesy k dosiahnutiu spoločného cieľa, ktorým je poskytnutie hodnoty zákazníkom v rovnováhe s ich hodnotou pre podnik. Je súčasťou podnikovej kultúry. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-4
článok
Počet záznamov: 1