Počet záznamov: 1
Otestujte si svoju reklamu
Názov Otestujte si svoju reklamu Autorské údaje Nataša Navrátilová Autor Navrátilová Nataša Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 12 (december 2006), s. 58-59. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá kampane reklamné * testy * efektívnosť Anotácia Na slovenskom trhu je nový nástroj Ad*Track/Outdoor Effect, určený na testovanie efektivity outdoorových i všeobecne nadlinkových kampaní. Rozhodujúcimi kritériami na zisťovanie efektivity kampane sú v ňom okrem základných ukazovateľov ako reach, efektívny reach a branding, aj pochopenie posolstva kampane spotrebiteľom, vplyv komunikácie na vzťah spotrebiteľa k značke v dlhodobejšej perspektíve, miera nákupnej motivácie k vyskúšaniu a samozrejme aj hodnotenie samotnej reklamnej exekúcie. Nástroj dokáže identifikovať aj chyby pri vedení kampane a dôvody neúspechu kampane. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 7-12 + 11 príl.
článok
Počet záznamov: 1