Počet záznamov: 1
Otestujte si svoju reklamu
SYS 0051627 LBL 01582naa$$2200277$$$450$ 005 20231107124416.7 100 $a 20070110a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Otestujte si svoju reklamu $f Nataša Navrátilová 330 $a Na slovenskom trhu je nový nástroj Ad*Track/Outdoor Effect, určený na testovanie efektivity outdoorových i všeobecne nadlinkových kampaní. Rozhodujúcimi kritériami na zisťovanie efektivity kampane sú v ňom okrem základných ukazovateľov ako reach, efektívny reach a branding, aj pochopenie posolstva kampane spotrebiteľom, vplyv komunikácie na vzťah spotrebiteľa k značke v dlhodobejšej perspektíve, miera nákupnej motivácie k vyskúšaniu a samozrejme aj hodnotenie samotnej reklamnej exekúcie. Nástroj dokáže identifikovať aj chyby pri vedení kampane a dôvody neúspechu kampane. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0112809 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home $v Č. 12 (december 2006), s. 58-59 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006550 $a testy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0001371 $a Navrátilová $b Nataša $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070110 $g AACR2
Počet záznamov: 1