Počet záznamov: 1  

Otestujte si svoju reklamu

  1. SYS0051627
    LBL
      
    01582naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20231107124416.7
    100
      
    $a 20070110a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Otestujte si svoju reklamu $f Nataša Navrátilová
    330
      
    $a Na slovenskom trhu je nový nástroj Ad*Track/Outdoor Effect, určený na testovanie efektivity outdoorových i všeobecne nadlinkových kampaní. Rozhodujúcimi kritériami na zisťovanie efektivity kampane sú v ňom okrem základných ukazovateľov ako reach, efektívny reach a branding, aj pochopenie posolstva kampane spotrebiteľom, vplyv komunikácie na vzťah spotrebiteľa k značke v dlhodobejšej perspektíve, miera nákupnej motivácie k vyskúšaniu a samozrejme aj hodnotenie samotnej reklamnej exekúcie. Nástroj dokáže identifikovať aj chyby pri vedení kampane a dôvody neúspechu kampane.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0112809 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home $v Č. 12 (december 2006), s. 58-59 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006550 $a testy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0001371 $a Navrátilová $b Nataša $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070110 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.