Počet záznamov: 1
Manažérstvo sťažností ako súčasť stratégie zameranej na zákazníka
Názov Manažérstvo sťažností ako súčasť stratégie zameranej na zákazníka Preklad názvu Complaint management as a part of customer focused strategy Autorské údaje Alexander Mateides, Peter Pohančaník Autor Mateides Alexander Spoluautori Pohančaník Peter Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici = the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica. Roč. 8, č. 1 (2007), s. 32-37. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2007. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 34 - Právo. Veda o štáte a práve Heslá sťažnosti * zákazníci * manažment * riadenie podnikové * riadenie kvality Anotácia Spokojnosť zákazníka ako hlavný faktor úspechu organizácie. Sťažnosti zákazníkov ako spätná väzba pre podnik prispôsobiť výrobky, služby, ako aj marketingovú orientáciu požiadavkám zákazníkov. Manažérstvo sťažností - súčasť orientácie na zákazníka. Manažérstvo sťažností ako súčasť manažérstva kvality. Úspešne riešené sťažnosti majú veľký emocionálny vplyv na zákazníkov a dlhodobo zosilňujú ich väzbu na organizáciu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1
článok
Počet záznamov: 1