Počet záznamov: 1
Marketingový a obchodný manažment v ére tzv. nového marketingu
SYS 0063293 LBL 01084naa$$2200265$$$450$ 005 20240502071728.0 100 $a 20070912d2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingový a obchodný manažment v ére tzv. nového marketingu $f Dagmar Lesáková 463 -1
$1 010 $a 80-89029-97-3 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2005 $d Marketing and trade 2005 $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen november 2005. Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhu EÚ $v S. 201-203 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci, s.r.o. $d 2005 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070912 $g AACR2
Počet záznamov: 1