Počet záznamov: 1  

Marketingový a obchodný manažment v ére tzv. nového marketingu

  1. SYS0063293
    LBL
      
    01084naa$$2200265$$$450$
    005
      
    20240502071728.0
    100
      
    $a 20070912d2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový a obchodný manažment v ére tzv. nového marketingu $f Dagmar Lesáková
    463
    -1
    $1 010 $a 80-89029-97-3 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2005 $d Marketing and trade 2005 $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen november 2005. Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhu EÚ $v S. 201-203 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci, s.r.o. $d 2005
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070912 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.