Počet záznamov: 1  

Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy

  1. SYS0063962
    LBL
      
    01540naa$$2200325$$$450$
    005
      
    20231005085921.5
    100
      
    $a 20070924a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a rus $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy $f Maisa E. Sejfullaeva
    330
      
    $a Zmeny vo svetovom reklamnom biznise. Oblasti v ktorých dochádza ku kvalitatívnym zmenám. Komputerizácia reklamného procesu. Rozvoj audiovizuálnej techniky. Rozvoj káblovej televízie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129779 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal $z eng $v Roč. 6, č. 3 (September 2007), s. 107-113 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006403 $a technika audiovizuálna
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010466 $a Sejfullaeva $b Maisa E. $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070924 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.