Počet záznamov: 1
Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy
SYS 0063962 LBL 01540naa$$2200325$$$450$ 005 20231005085921.5 100 $a 20070924a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a rus $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy $f Maisa E. Sejfullaeva 330 $a Zmeny vo svetovom reklamnom biznise. Oblasti v ktorých dochádza ku kvalitatívnym zmenám. Komputerizácia reklamného procesu. Rozvoj audiovizuálnej techniky. Rozvoj káblovej televízie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129779 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal $z eng $v Roč. 6, č. 3 (September 2007), s. 107-113 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2007 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0001591 $a trh reklamný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006403 $a technika audiovizuálna 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0010466 $a Sejfullaeva $b Maisa E. $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070924 $g AACR2
Počet záznamov: 1