Počet záznamov: 1
Nákup ako časť marketingových činností
Názov Nákup ako časť marketingových činností Autorské údaje Miroslav Mariaš Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 8-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Poznámky VEGA 1/2639/05 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie Heslá obchod * nákup * marketing * podnik * spotrebitelia * zákazníci * technológie informačné Anotácia Marketing ako účelová činnosť podniku zameraná na trh. Obchodná činnosť ako súčasť marketingu. Kde je pôsobnosť nákupu. Nákupné stratégie. O čom treba uvažovať pri tvorbe nákupne orientovaného informačného systému. Vlastnosti nákupných činností z pohľadu ich informačného zabezpečenia. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00960-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1