Počet záznamov: 1
Koncepcia mestského marketingu s aplikáciou v meste Trenčín
Názov Koncepcia mestského marketingu s aplikáciou v meste Trenčín Autorské údaje Miloš Moravčík Autor Moravčík Miloš EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 108-110. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá plán marketingový * marketing * Trenčín * mestá * obce * regióny * pojmy * plán územný Anotácia Teoretické vymedzenie marketingu mesta, jeho východiská a jednotlivé koncepcie. Metodológia tvorby mestského marketingu. Marketingová časť Plánu hospodárskeho a sociálneho rozvoja mesta Trenčín. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01042-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1