Počet záznamov: 1  

Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie

  1. Názov Podpora predaja ako súčasť marketingovej komunikácie
    Autorské údajeLucia Horňáková
    Autor Horňáková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. S. 231-236. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8
    Výstup z projektu VEGA 1/3760/06 Trh, obchod a individuálna spotreba
    PoznámkyVEGA 1/3760/06
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * mix komunikačný * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * zákazníci * práca s verejnosťou * obchod
    AnotáciaPodpora predaja ako súčasť komunikačného mixu. Vzťahy základných zložiek komunikačného mixu. Význam pojmu podpora predaja. Pôsobenie na zákazníka v priamom procese predaja.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00525-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.