Počet záznamov: 1
Manažment lokalizácie obchodných podnikov
Názov Manažment lokalizácie obchodných podnikov Autorské údaje Anton Meteňko Autor Meteňko Anton EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 2, č. Špeciálne vydanie (2006), s. 75-87. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2006. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá maloobchod * lokalizácia * marketing * pojmy * manažment * podnik obchodný Anotácia Klasické a najnovšie chápanie marketingu. Obchod a obchodné firmy. Moderné trendy marketingu – CRM. Obchod, jeho štruktúra – obchodné firmy. Veľkoobchod – Wholesale, Wholesale trade. Maloobchod – retail. Maloobchodná sieť (MOS). Manažment lokalizácie obchodných podnikov. Rozhodovanie o podnikovej forme. Rozhodovanie o umiestnení - lokalizácii. Faktory výberu lokality obchodnej firmy. Typy lokalít. Vybrané metódy a prostriedky pre podporu rozhodovania MLOP. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01176-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: Špeciálne vydanie
článok
Počet záznamov: 1