Počet záznamov: 1
Increasing corporate value by means of Brand management
Názov Increasing corporate value by means of Brand management Preklad názvu Zvyšovanie hodnoty firmy pomocou brand manažmentu Autorské údaje Eleonora Fendeková, Michael Mandat Autor Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Mandat Michael Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 85-91. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá značky výrobkov * hodnota * hodnota tovaru * firmy * spotrebitelia * manažment Anotácia Účastníci trhu a potreba diferenciácie. Definícia termínu značka (brand). Výhody značiek pre firmy. Zvýšenie predaja, prémiové ceny, imunizácia, hodnota značky zvyšuje hodnotu firmy. Od značky k hodnote firmy. Podnikový manažment orientovaný na hodnotu. Branding. Podnikový manažment orientovaný na hodnotu využívajúci branding. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00774-015, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1