Počet záznamov: 1  

Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí

  1. Názov Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí
    Autorské údajePavla Staňková
    Autor Staňková Pavla
    Zdrojový dokument 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá mestá * obce * marketing * komunikácia marketingová * reklama * práca s verejnosťou
    AnotáciaObce a mestá sa v súčasnosti stávajú medzi sebou konkurentami, ktorí sa snažia získať nových obyvateľov, investorov a návštev z radov turistickej verejnosti za pomoci rôznych marketingových nástrojov. Marketingová komunikácia ako jeden z dôležitých marketingových nástrojov má dve základné úlohy. Prvou je zaisťovať rozvoj vzťahov s cieľovými skupinami verejnosti, akou sú občania, turistická verejnosť, podnikateľské subjekty, neziskové organizácie, zamestnanci obce a štátnej správy. Druhou úlohou je pomocou tzv. demarketingu znížiť nadmerné zaťaženie obce či mesta v oblastiach, kde je to pre nich nevýhodné či nežiadúce.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.