Počet záznamov: 1
Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí
Názov Úloha marketingové komunikace v marketingu měst a obcí Autorské údaje Pavla Staňková Autor Staňková Pavla Zdrojový dokument 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : Zlín, 10. duben 2008. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá mestá * obce * marketing * komunikácia marketingová * reklama * práca s verejnosťou Anotácia Obce a mestá sa v súčasnosti stávajú medzi sebou konkurentami, ktorí sa snažia získať nových obyvateľov, investorov a návštev z radov turistickej verejnosti za pomoci rôznych marketingových nástrojov. Marketingová komunikácia ako jeden z dôležitých marketingových nástrojov má dve základné úlohy. Prvou je zaisťovať rozvoj vzťahov s cieľovými skupinami verejnosti, akou sú občania, turistická verejnosť, podnikateľské subjekty, neziskové organizácie, zamestnanci obce a štátnej správy. Druhou úlohou je pomocou tzv. demarketingu znížiť nadmerné zaťaženie obce či mesta v oblastiach, kde je to pre nich nevýhodné či nežiadúce. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1