Počet záznamov: 1
Factors of Competitive Product Success on the Market
Názov Factors of Competitive Product Success on the Market Preklad názvu Faktory konkurenčného úspechu výrobku na trhu Autorské údaje Jozef Mlákay Autor Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Zarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy. S. 471-476. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2008. ISBN 978-83-7417-353-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 338.33 - Výrobná štruktúra Heslá výrobky * produkty * konkurencieschopnosť * trh * inovácia výrobkov Anotácia Charakteristika a ciele rozhodovania pri perspektíve tvorby výrobku. Inovácia výrobkov ako kľúčový proces. Podpora faktorov komerčného úspechu výrobku (produktu). Stratégia očakávaného úspechu výrobku na trhu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01389-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1