Počet záznamov: 1  

Produktové inovácie v ponuke komerčných bánk a ich vplyv na predaj

  1. SYS0083991
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502071938.5
    100
      
    $a 20081022a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Produktové inovácie v ponuke komerčných bánk a ich vplyv na predaj $f Eva Hanuláková, Peter Hanulák
    301
      
    $a VEGA 1/4598/07
    330
      
    $a Podstata štruktúrovaných produktov a ich miesto v ponuke bánk. Členenie štruktúrovaných produktov. Charakteristika štruktúrovaných produktov vo vybraných slovenských bankách.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0148123 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $v Roč. 1, č. 3 (2008), s. 73-82 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2008
    541
    1-
    $a Product innovations in the offer of the commercial banks and their influence on retail
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001214 $a banky obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002933 $a bankovníctvo retailové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006608 $a trh finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005747 $a služby bankové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    675
      
    $a 336.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0017783 $a Hanulák $b Peter $4 070 $9 50
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081022 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.