Počet záznamov: 1
Produktové inovácie v ponuke komerčných bánk a ich vplyv na predaj
SYS 0083991 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502071938.5 100 $a 20081022a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Produktové inovácie v ponuke komerčných bánk a ich vplyv na predaj $f Eva Hanuláková, Peter Hanulák 301 $a VEGA 1/4598/07 330 $a Podstata štruktúrovaných produktov a ich miesto v ponuke bánk. Členenie štruktúrovaných produktov. Charakteristika štruktúrovaných produktov vo vybraných slovenských bankách. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0148123 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $v Roč. 1, č. 3 (2008), s. 73-82 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2008 541 1-
$a Product innovations in the offer of the commercial banks and their influence on retail 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001214 $a banky obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*0002933 $a bankovníctvo retailové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006608 $a trh finančný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005747 $a služby bankové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti 675 $a 336.71 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000145 $x Bankovníctvo. Banky 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0017783 $a Hanulák $b Peter $4 070 $9 50 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20081022 $g AACR2
Počet záznamov: 1