Počet záznamov: 1  

Communication as the part of customer relationship building

  1. Názov Communication as the part of customer relationship building
    Preklad názvuKomunikácia ako súčasť budovania vzťahu so zákazníkom
    Autorské údajeHelena Labská, Kornélia Richterová
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument CRM 2008 : Customer Relationship Management ‘08 : the international scientific conference : proceedings of the abstracts organized in framework of grant GACR 402/06/0577 “Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a company” : September, 24th - 25th, 2008 Pardubice. S. 79-85. - Pardubice : Univerzity of Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-130-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod elektronický * internet * zákazníci * komunikácia
    AnotáciaMetodologické poznámky. Pravdepodobnosť návratu zákazníka a marketingové komunikačné faktory. Nakupovanie cez internet. Elektronický obchod.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00091-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.