Počet záznamov: 1  

Reklama z hľadiska DPH

  1. Názov Reklama z hľadiska DPH
    Autorské údajeZuzana Ondreášová
    Autor Ondreášová Zuzana
    Zdrojový dokument MaF. Manažment, mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 15, č. 24 (2008), s. 32-44. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2008. ISSN 1335-9568
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.2 - Dane. Poplatky. Dávky. Odvody
    Heslá reklama * zdaňovanie * dane z hodnoty pridanej * Slovensko
    AnotáciaReklama a jej význam. Pojem reklamnej služby nedefinuje Smernica č. 2006/112/ES a ani národná legislatíva. Spory členských krajín s komisiou, ktoré riešil ESD. Miesto dodania reklamnej služby. Prenos daňovej povinnosti. Zaplatenie preddavku za reklamnú službu. Deň vzniku daňovej povinnosti. Predmetom slovenskej DPH totiž môže byť len taká reklamná služba, ktorej miesto dodania je v tuzemsku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 18-24

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.