Počet záznamov: 1
V organizácii zameranej na kvalitu zákazníkom všetko začína aj končí
Názov V organizácii zameranej na kvalitu zákazníkom všetko začína aj končí Preklad názvu In organization focused to quality all begins ands with a customer Autorské údaje Jana Urdziková, Jarmila Šalgovičová Autor Urdziková Jana Spoluautori Šalgovičová Jarmila Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : vedecký časopis. Roč. 2, č. 3 (2008), s. 56-61. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2008. ISSN 1802-8527 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá kvalita * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * komunikácia manažérska Anotácia Význam a postavenie zákazníka vo vzťahu k podnikateľským subjektom. Problémy komunikácie s nespokojnými zákazníkmi a riešenie prípadných sporov s nimi. Zdôraznenie významu monitorovania nespokojnosti zákazníkov. Odporúčania spojené so systémovým prístupom k organizácii a manažérstvu sťažností a reklamácií v organizáciách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 2-3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 236.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1