Počet záznamov: 1
Nekalá súťaž v reklame a skrytá reklama, ako nekalá praktika marketingovej komunikácie v EÚ
Názov Nekalá súťaž v reklame a skrytá reklama, ako nekalá praktika marketingovej komunikácie v EÚ Autorské údaje Petronela Luprichová Autor Luprichová Petronela EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF Zdrojový dokument Dny práva - 2008 - Days of Law : 2. ročník mezinárodní konference pořádané Právnickou fakultou Masarykovy univerzity = the second year of the international conference held by Masaryk University, Faculty of Law : 4.-5.11.2008, Brno. - Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2008. ISBN 978-80-210-4733-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia skrytá * súťaž nekalá * komunikácia marketingová * Európska únia Anotácia Definícia pojmu reklama a vybrané formy reklamnej propagácie. Skrytá reklama ako zakázaná forma marketingovej komunikácie. Umiestňovanie produktov (product placement). Skrytá reklama a nekalá súťaž. URL http://www.law.muni.cz/sborniky/dp08/files/pdf/obchod/luprichova.pdf Kategória EPC Odborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00560-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1