Počet záznamov: 1
Nové analýzy riadenia vzťahov so zákazníkmi v marketingu
Názov Nové analýzy riadenia vzťahov so zákazníkmi v marketingu Preklad názvu New analyses of cients relationship management in marketing Autorské údaje Juraj Chebeň Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 4 (2008), s. 60-66. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * metóda ABC * lojálnosť zákazníkov Anotácia Komparácia tradičného a moderného marketingového prístupu k riadeniu vzťahov so zákaznikmi. Popis nových zákazníckych analýz ako sú mapping SS, matica dôležitosti klientov a matica súčasná - potenciálna rentabilita zákaznikov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00982-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1