Počet záznamov: 1
Ako organizovať neustále zlepšovanie
Názov Ako organizovať neustále zlepšovanie Preklad názvu How to organize continuous improvement Autorské údaje Miriam Kasanická Autor Kasanická Miriam EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá metódy riadenia * manažment * manažéri * zamestnanci * zákazníci * komunikácia * väzba spätná * analýzy * meranie * motivácia * kvalita Anotácia Neustále zlepšovanie ako nevyhnutnosť. Zdokonaľovanie procesov. Poznanie požiadaviek zákazníka a zlepšovanie kvality. Prístupy k zlepšovaniu. Päťfázový postup DMAIC. Trvalý prístup k zlepšovaniu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00187-033, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1