Počet záznamov: 1
Vznik teorie reklamy v ekonomii
Názov Vznik teorie reklamy v ekonomii Autorské údaje Ladislava Grochová Autor Grochová Ladislava Zdrojový dokument EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. S. 36-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * adresnosť reklamy * trh reklamný * reklama klamlivá * spotrebitelia * konkurencia Anotácia História a vznik teórie reklamy. Analýza reklamy z ekonomického hľadiska. Vplyv reklamy na spotrebiteľa. Marshall a Chamberlin vysvetľujú výsledný dopad reklamy na trh. Reklama ako plytvanie zdrojmi alebo informácia o výrobkoch a službách. Teória nedokonalej konkurencie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1