Počet záznamov: 1
Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz
Názov Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz Autorské údaje Andrej Hriciga Autor Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 46-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * internet * pojmy * definície Anotácia Príspevok definuje dôležité pojmy internetového marketingu, ktorými sú podnikový web, webová analytika a základné predpoklady jej využívania, copywriting, e-mailový marketing a iné. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00912-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1