Počet záznamov: 1
Kvantitatívne metódy v marketingu
Názov Kvantitatívne metódy v marketingu : dizertačná práca Autorské údaje Monika Čonková, škol. Mária Farkašovská Autor Čonková Monika EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Ďalší autori Farkašovská Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 176 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.4 - Matematická ekonómia Heslá metódy kvantitatívne * matice * marketing * výkonnosť Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 843299 Dostupnosť Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 843299 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1