Počet záznamov: 1
Cesty zvyšování konkurenční schopnosti
Názov Cesty zvyšování konkurenční schopnosti Autorské údaje Lenka Harmon Autor Harmon Lenka Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 3 (2010), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * konkurencia * trh * zákazníci * kampane reklamné * marketing * väzba spätná * informácie * plánovanie * kontrola Anotácia Informácie o trhu, trendoch, zákazníkoch ako aj zamestnancoch ako dôležitá súčasť konkurenčných výhod podniku. Cesty k zvyšovaniu konkurenčnej schopnosti smerujúce do vlastných radov ako aj smerom von - k zákazníkom. Efektívne plánovanie, riadenie a vyhodnocovanie marketingových kampaní. Spätná väzba a kontrola investícií. Spätná väzba od zákazníkov. Práca "mystery shopperov". Cieľ mystery štúdie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-4
článok
Počet záznamov: 1