Počet záznamov: 1
Vybrané prvky kooperačného marketingu a ich aplikácia vo výrobných družstvách v Slovenskej republike
Názov Vybrané prvky kooperačného marketingu a ich aplikácia vo výrobných družstvách v Slovenskej republike Súbežný názov Selected elements of co-marketing and their application in the producer co-operatives in the Slovak Republic Autorské údaje Elena Šúbertová, Igor Petrikovič Autor Šúbertová Elena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Petrikovič Igor EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 224-233. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8 Výstup z projektu VEGA 1/0330/08 Zhodnotenie zmien podnikateľských štruktúr v dôsledku integračných procesov pri kooperácii malých a stredných podnikov, osobitne družstiev
Poznámky VEGA 1/0330/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Heslá marketing * družstvá výrobné * kooperácia * podnik spoločný * špecializácia * benchmarking * outsourcing * interdependencia Anotácia Kooperačný marketing (co-marketing), ako proces prostredníctvom ktorého dve alebo viac organizácií vykonáva marketingové aktivity. Kooperácia v oblasti manažmentu značky, benchmarkingu a outsourcingu. Ciele a prínosy kooperačného marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01450-016, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 343.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1