Počet záznamov: 1  

Loajalitou proti krizi i po krizi

  1. Názov Loajalitou proti krizi i po krizi
    Autorské údajeGustav Tomek, Věra Vávrová
    Autor Tomek Gustav
    Spoluautori Vávrová Věra
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 45, č. 12 (Prosinec 2010), s. 38-42. - Praha : Economia, 2010. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * zákazníci * zamestnanci * lojálnosť zákazníkov * lojálnosť zamestnancov * obchod * produkty * komunikácia
    AnotáciaUdržanie si zákazníka ako jeden z cieľov protikrízových opatrení. Total loyalty marketing (TLM) - proces totálnej tvorby lojálnosti. Možnosti uplatnenia TLM. Charakteristika lojálneho zákazníka a lojálneho zamestnanca. Vzťah nespokojnosti alebo spokojnosti zákazníkov a zamestnancov. Potenciál lojálnosti. Odporúčania pre prax.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 7-12 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.