Počet záznamov: 1
Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu
Názov Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava, november 2005 Autorské údaje zborník zostavil Adrián Pavlík Ďalší autori Pavlík Adrián (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Akcia/Korporácia Marketingový a obchodný manažment v ére nového marketingu . Medzinárodná konferencia , Bratislava, Slovensko , november 2005 Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2005. - 197 s. ISBN 80-225-2127-2 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina, čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing manažment * manažment * obchod Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Odkazy (14) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 848468
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 848468 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1