Počet záznamov: 1  

Lidský faktor v produktovém managementu

  1. Názov Lidský faktor v produktovém managementu
    Autorské údajeZuzana Wroblowská
    Autor Wroblowská Zuzana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 21, č. 1 (2011), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment produktový * manažéri * psychológia aplikovaná * zručnosti
    AnotáciaKonkurencieschopnosť produktu, sila produktovej značky a optimálna ponuka sprievodných služieb sú z veľkej časti dielom práve produktových manažérov, ktorí sa venujú koncepčnej príprave, takticko-operatívnemu spracovaniu a implementácii produktového plánu. Požiadavky na produktového manažéra.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.