Počet záznamov: 1
Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences
Názov Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences Autorské údaje Veronika Fogašová, Ľuboš Oláh Autor Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 154-160. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Poznámky VEGA 1/0333/11. - VEGA 1/0652/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * etika Anotácia Neuromarketing - revolúcia v štúdiu správania spotrebiteľa? Nástroje/metódy štúdia informácií, ktoré využíva neuromarketing. Pôvod a charakteristika neuromarketingu. Predmet a metodológia štúdia neuromarketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01191-024, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1